- Πελατοκεντρική αντίληψη και δημιουργία/διατήρηση μακροχρόνιων συνεργατικών σχέσεων με τον πελάτη.
- Ενίσχυση της καινοτομίας ως μέσο δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και προσαρμογής στο διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Έμφαση στη ποιότητα σε όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής και κοινωνικής δραστηριοποίησης.
- Διαρκής επένδυση στη γνώση και στη τεχνολογία για μια απρόσκοπτη οργανωσιακή ανάπτυξη.
- Κοινωνική ευθύνη και περιβαλλοντολογική συνείδηση.